Uvijek možete putem e-pošte poslati upit našem asistentu. U kratkom roku ćete dobiti odgovor o statusu narudžbe.

Naš asistent će Vam nakon narudžbe poslati tehničku specifikaciju proizvoda i po potrebi fotomontažu iz kojih ćete provjeriti točnost podataka. Aisstent će Vas zamoliti potvrdu ispravnosti.

U slučaju bilo kakvih nejasnoća i potrebe s dodatnim informacijama obratite se putem e-pošte svom asistentu koji će Vam u kratkom roku dati svu potrebnu podršku za nastavak kupnje.

Narudžba se može izvršiti bez učlanjenja u web shop no tada ne sudjelujete u Loyaliti programu. Kako bi koristili mogućnosti nagrađivanja putem Loyaliti programa savetujemo da se ulogirate i postanete naš vjerni kupac.

Putem Upitnika za montažu pošaljite sve potrebne informacije koje Vas tražimo. Od pomoći su i fotografije lokacije. Na temelju tih informacija asistent će Vam dati ponudu za montažu i predložiti termin montaže.

Putem Upitnika za servis pošaljite sve potrebne informacije koje Vas tražimo. Od pomoći su i fotografije reklame. Na temelju tih informacija asistent će Vam dati ponudu za servis reklame i predložiti termin servisa.

Narudžbu je moguće promjeniti ili otkazati u svim fazama prije nego što odobrite tehničku specifikaciju koju će Vam poslati asistent. Nakon toga se realizacija odobrenog projekta ne može promjeniti ili zaustaviti.

Unosom podataka i potvrdom da želite biti naš vjerni kupac ulazite u kategoriju Loyaliti programa kojim ostvarujete bodove koje možete iskoristiti u svim daljnjim kupnjama. Bodovi su formirani po modelu 1 bod = 1,00 kn. Ostvarene bodove možete iskoristiti kod svake sljedeće kupnje ili ih možete skupljati kroz više kupnji i potrošiti u samo jednoj kupnji. Ostvareni bodovi nikada ne gube na vrijednosti.

Partner montažer možete postati slanjem e-pošte asistentu koji će Vas kontaktirati u što kraćem roku. Nadamo se da ćete pronaći interes koji će koristiti Vašem daljnjem razvoju poslovanja.

U tom slučaju ćete kontaktirati našeg asistenta putem maila. Nakon što provjerimo prigovor i utvrdimo našu odgovornost kontaktirati ćemo Vas u što kraćem roku i ponuditi rješenje za sanaciju reklamacije. Pri tome se vodimo razmišljanjem da klijent mora dobiti proizvod koji je i očekivao.

Prije početka izrade reklame naši asistenti će Vam poslati tehničko rješenje reklame na odobrenje i zamoliti Vas da ga odobrite. Vaša je obaveza da provjerite ispravnost podataka jer ta razina kontrole i služi toj svrsi. Ukoliko imamo Vaše odobrenje tečničke pripreme ne možemo preuzeti odgovornost. No kako se vodimo razmišljanjem da klijent mora dobiti proizvod koji je očekivao zajednički ćemo pronaći način za sanaciju uz minimalnu štetu.

Svaka grupa proizvoda ima okvirni rok koji je realno potreban za izradu predmetnih proizvoda. To je orijentacijski rok koji Vam pomaže da imate neku procjenu kada bi mogli dobiti predmetni proizvod. Stvarni rok ćete dobiti od naših asistenata uz tehničku specifikaciju koju će Vam poslati na odobrenje. Stvarni rok se razlikuje od okvirnog u realnom trenutnom stanju opterećenosti proizvodnih kapaciteta. Odstupanje između rokova ili ne postoji ili nije značajno ali nam je obaveza informirati Vas o tome.

Ukoliko se odlučite za dostavu proizvoda bez montaže ili ista nije potrebna za predmetni proizvod tada uslugu dostave obavlja partnerska kompanija koja se bavi dostavom. Rokovi dostave dijelom ovise o nama (rok za izradu) a dijelom o kompaniji koja obavlja uslugu dostave (uvjeti dostave za pojedine dijelove RH). Ukoliko ste izabrali opciju montaže tada će robu dostaviti naša partnerska kompanija koja se bavi montažom reklama i koja će ujedno izvršiti i montažu te spajanje na elektro mrežu ukoliko se radi o svjetlećem tipu reklame.

U tom slučaju ćete ispuniti Upitnik za montažu i poslati na mail a naš asistent će Vam poslati ponudu i termin za montažu.

U tom slučaju slobodno kontaktirajte našeg asistenta putem maila i u kratkom roku ćete dobiti informacije koje će Vam pomoći da realizirate montažu. Naši asistenti su Vam uvijek na raspolaganju.

Sve što naručite preko našeg web shopa sprema se u arhive tako da je moguće izvršiti dodatne narudžbe, popravke, sanacije i sve ostale izmjene bilo kada u budućnosti. Isto tako bilo kada možete zatražiti tehničke specifikacije i grafike za korištenje u bilo koje druge svrhe.

Česta pitanja

Česta pitanja i odgovori